poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Dzień trzynasty - "To już jest koniec..."- Piotr T., Paweł Ż.

Śniadanie. Padał deszcz. Była burza. Oglądaliśmy film "ET". Był o chłopcu, a drugi chłopiec był w szpitalu. Ja płakałem  ( Piotr) i Patrycja płakała, a ja nie płakałem ( Paweł). Był obiad..Potem były podziękowania. Pani Aldonka i pani Kasia dziękowały wszystkich i opiekunów i dla pana Marcina, który uczył nas tańczyć capoeira. Dostaliśmy dyplomy i statuetki. Ja i Paweł też dostaliśmy. Potem byliśmy w nagrodę na kawie i na lodach. Po kolacji było przedstawienie "Królewna Śnieżka". Opiekunowie grali. Pani Asia i Shrek, by ł prawdziwy ogr. I książę z bajki, osioł.
Potem poszliśmy na plażę. Pani Aldona i pani Kasia zapaliły lampiony, każdy myślał o swoim życzeniu.Poszliśmy spać.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz