wtorek, 13 sierpnia 2013

Dzień 14 - "Kto raz przyjaźni poznał moc...".Joanna Z.

 Jedna z naszych wspaniałych Bardziej Kochanych podopiecznych, tak napisała w swoim pamiętniku:
"Szanowne opiekunki i opiekunowie chciałam Wam coś powiedzieć, a więc proszę o ciszę. Pani Marto wiem że, masz miłe i czułe serduszko pomagasz nam, więc chciałam wyrazić te słowa. Wszyscy opiekunowie. Chciałam Wam powiedzieć że, jestem z Was bardzo dumna. Wszyscy opiekunowie, dzięki mojemu czułemu sercu i wszystkim dzieciom z koloni przekazujemy Wam nasze wyrazy wdzięczności. Ja Asia Z. i wszystkie dzieci z koloni uważamy że, nikt Was nie zastąpi, jesteście wzorem opiekunki i opiekuna. Chcemy pogratulować za wspaniałe wakacje w Rowach jesteście najlepszymi opiekunkami i opiekunami na całym świecie."
Joanna Z.
Niech te słowa będą uwieńczeniem  I kolonii w Rowach w dniach 27.07 - 09.08. 2013 roku i na długo zostaną w Waszej i naszej pamięci.
Do zobaczenia za rok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz